وزارت امور داخله اعلام کرده است که نیروهای امنیتی در مربوطات حوزه یازدهم امنیتی شهر کابل و ولسوالی بگرامی، ۱۳۸۲ قرص «زیکپ» و شماری از مواد مخدر مختلف را کشف و ضبط کردهاند.
این وزارت روز سهشنبه در صفحه اکس خود نوشت که در جریان این عملیات، یک کارگاه تولید مشروبات الکلی نیز شناسایی و همراه با ۲۴ لیتر مشروبات الکلی ضبط شده است.
بر اساس خبرنامه وزارت امور داخله، سه نفر در پیوند به این قضیه بازداشت شدهاند و پس از تکمیل بررسیهای ابتدایی، برای طی مراحل قانونی به نهادهای عدلی و قضایی معرفی خواهند شد.
وزارت امور داخله جزئیات بیشتری درباره نوع مواد مخدر کشفشده و هویت افراد بازداشتشده منتشر نکرده است.

