رسانههای ایرانی گزارش دادهاند که مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران، امروز سهشنبه در رأس یک هیئت بلندپایه وارد اسلامآباد، پایتخت پاکستان، شده است.
بر بنیاد گزارشها، آقای پزشکیان در جریان این سفر با مقامهای ارشد پاکستان دیدار کرده و درباره موضوعات مختلف، از جمله گسترش روابط دوجانبه، همکاریهای اقتصادی و تحولات منطقهای گفتوگو خواهد کرد.
گفته میشود این سفر در شرایطی انجام میشود که در هفتههای اخیر، تهران و واشنگتن با میانجیگری اسلامآباد به توافق صلح نزدیک شدهاند و پاکستان تلاش کرده است نقش فعالی در کاهش تنشها میان دو طرف ایفا کند.
جزئیات بیشتری از برنامههای رئیسجمهور ایران در پاکستان و نتایج احتمالی این دیدارها تاکنون منتشر نشده است.

