پربیننده‌ ترین‌ها

شهزاده صافی مدال برنز مسابقات آسیایی ووشو را کسب کرد

شهزاده صافی، ورزشکار تیم ملی ووشوی افغانستان، در مسابقات آسیایی سازمان همکاری شانگهای، حریف قزاقستانی خود را در وزن ۵۶ کیلوگرم شکست داد و مدال برنز این مسابقات را به دست آورد.

ریاست عمومی المپیک، تربیت بدنی و ورزش اعلام کرده است که صافی فردا (یک‌شنبه) برای کسب مدال نقره با حریف خود از هنگ‌کنگ رقابت خواهد کرد.

پیش از این، محمدخالد هوتک نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم نخستین مدال برنز افغانستان را در این رقابت‌ها کسب کرده بود.

مسابقات آسیایی ووشوی سازمان همکاری شانگهای به میزبانی چین و با حضور ورزشکارانی از ۱۸ کشور در حال برگزاری است و افغانستان با نمایندگی شش ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده است.

خبر های مرتبط